Christoffer Rude
Jeg arbejder med leder- og organisationsudvikling ud fra en dyb interesse for livet i organisationer, og hvordan det formes af ydre rammer og vilkår såvel som former sig gennem fortællinger, samarbejde og fællesskab.
Jeg er optaget af ”det gode”; den gode dialog, det gode samarbejde, den høje kvalitet i arbejdet, den gode ledelse, de gode resultater, de gode effekter og så videre. Og med et blik for det, der fungerer, leder jeg derfor ofte efter det, der kan blive lidt bedre.
Ofte er min opgave at medvirke til at realisere ønsker om dette ”lidt bedre”, og hvor der typisk bliver kaldt på lidt bedre kommunikation, lidt bedre samarbejde, trivsel, overblik eller prioritering.
Jeg har i mange år arbejdet med involverende processer og har gennemført og faciliteret processer for ledere, medarbejdere og teams. Med kommunikationsfaglig baggrund og erfaring har jeg stor viden om intern og ekstern kommunikation og kan bistå ledere og organisationer med rådgivning omkring ledelses- og forandringskommunikation.
Jeg er stærk på observation og analyse og arbejder i spændet mellem at tænke og skabe nyt og at hylde erfaringen og det, der virker. Og frem for alt er jeg engageret. I mine medmennesker. I at løse udfordringer. Så jeg træder ofte frem og hjælper til. Faktisk kan jeg sjældent lade være.